https://plus.google.com/u/1/113941682045109938185

Tehnic vorbind, crearea unui profil de Facebook sau a unei pagini de business Facebook este cum am avea un blog sau un website in interiorul retelei-gigant. Insa avantajul este ca “admiratorii” virtuali, prieteni sau fani Facebook, pot vedea orice postare facuta publica: mesaje, stiri, noutati, , oferte, promotii, inregistari video, etc.

Iata cateva argumente suplimentare ce ne vor convinge ca este mai bine sa fim prezenti decat sa ignoram posibilitatea acumularilor de like-uri Facebook si de aprecieri:

  • Un Fan Pagefaciliteaza imbunatatirea vizibilitatii online, contribuind totodata la o mai buna optimizare pentru motoarele de cautare (SEO);
  • Cu doar cateva like-uri Facebook, utilizatorii ne pot sustine afacerea, sugerandu-le si altor useri produsele si serviciile pe care le promovam;

Similar unui adevarat instrument publicitar, campaniile de promovare Facebook ne permit sa ne facem cunoscute activitatile, afacerile si brand-ul;