https://plus.google.com/u/1/113941682045109938185

Blog

Iti doresti sa vinzi online?Afla care sunt avantajele unui magazin virtual

Costurile pentru crearea unui magazin online sunt semnificativ reduse, iar avantajele sunt multiple. Un magazin online este usor de administrat si gestionat, nu este necesara inchirierea unui spatiu efectiv iar comunicarea cu clientii si potentialii clienti este mult mai facila. Un magazin online este disponibil 24 ore pe zi si 7 zile pe saptamana, necesita stocuri minime si iti poate garanta o expunere la nivel national, si de ce nu, daca doresti la nivel international.

Pentru a realiza un magazin online cu adevarat profesional, acesta trebuie sa aiba un design special, sa fie bine structurat, aerisit, astfel incat sa poata atrage si cele mai pretentioase persoane. Simplitatea, usurinta cu care clientii gasesc produsele si chiar rapiditatea cu care se poate efectua o comanda online transforma magazinul tau online intr-un magazin virtual de calitate.

Dupa crearea magazinului online, este necesara o perioada de promovare pentru ca acesta sa devina cunoscut, sa-si formeze brandul si sa inceapa vanzarea efectiva online. Crearea unui magazin online va fi intotdeauna considerata o afacere cu avantaje numeroase, si fara a fi nevoie de investitii ridicate comparativ cu inceperea altor afaceri care necesita capital initial major. Costurile pentru deschiderea unui magazin online pot diferi, in functie de preferintele tale pentru site-ul ce urmeaza a fi creat.

Business Performance iti ofera cel mai avantajos pachet de creare magazin online si iti da posibilitatea de a avea un business de succes.


business-performance-magazin_online

Top 5 plugin-uri pentru chat online

Principalul obiectiv al acestui articol este de a va prezenta topul celor mai bune plugin-uri pentru chat care pot fi integrate pe un site WordPress, fără prea mult efort.
Odata cu integrarea acestui tip de plugin, comunicarea cu clientii tai va fi mai usor de realizat datorita posibilitatii de a trimite feedback atat online cat si offline.

Facand click pe opțiunea de chat ,care este de obicei in partea din dreapta jos a site-ului,puteti începe conversatia cu webmasteri de rang superior sau tehnicieni care va pot oferi suport. Astfel,totul devine mai simplu atat pentru detinatorul site-ului, cat si pentru clientii acestuia.

Aici puteti gasi cele mai bune plugin-uri de chat gratuit pentru WordPress.
1. Formilla Live Chat
Instalați Formilla Live Chat pe site-ul dvs. WordPress si puteti incepe convorbirea cu vizitatorii  printr-o  interfață atragatoare și ușor de utilizat . Fără alte obligaţii!

http://wordpress.org/plugins/formilla-live-chat/

Formilla Live Chat

2. WordPress Live Chat de OggFlow
Live Chat de OggFlow este o aplicatie software conceputa special pentru a oferi suport clientilor.In plus aveti la dispozitie si alte optiuni (Live Chat, Social Media, Ticketing).

http://wordpress.org/plugins/live-chat-by-oggflow/

Live Chat de OggFlow

3. Free Live Chat Software de HelpOnClick

Acest plugin va permite sa incepeti convorbirea cu vizitatorii site-ului dvs. în timp real, in orice moment

http://wordpress.org/plugins/live-chat-software-for-wordpress/

Free Live Chat Software by HelpOnClick

 

4. Wpmudev – WordPress Live Chat Plugin

Acest plugin va ofera posibilitatea de a comunica cu clientii dvs. rapid si simplu.Veti detine propriile sesiuni de chat live pentru  a interacționa cu vizitatorii dvs. și de a spori vânzările fără a fi nevoie introducerea unui cod JavaScript sau alt tip de cod. Fuctioneaza foarte bine si cu platformele BuddyPress și Multisite .

http://wordpress.org/plugins/live-chat-software-for-wordpress/

chat4

5. Quick Chat

Quick chat va pune la dispozitie găzduire proprie WordPress, plugin de chat pentru a oferi suport clientilor, avatare , lista de utilizatori , filtre de cuvinte , icon-uri , plugin-uri cache și multe altele.

http://wordpress.org/plugins/chat/

chat5

Adauga chat site-ului tau si incepeți comunicarea acum!

Pentru orice problema legata de  instalarea si configurarea plugin-ului sau pentru orice alta problema legata de wordpress ne puteti contacta la numarul de telefon 0726789073.

Importanta cresterii vitezei de incarcare pentru succesul unui site

Internetul inseamna viteza. Luand in considerare studiile ce analizeaza comportamentul user-ilor ce obisnuiesc sa frecventeze mediul online, acestia isi pierd rapid rabdarea in fata unor pagini ce se incarca mai lent. Concret, publicul are asteptari, consumatorii-vizitatori ai unui site vor sa gaseasca in cel mai scurt timp ceea ce cauta.

Statistic vorbind, circa 4 useri din 5 abandoneaza vizualizarea unei pagini sau a unui videoclip atunci cand acestea se blocheaza dupa ce au fost accesate. Din punct de vedere practic, este esential ca site-urile sa fie cat se poate de rapide. In acest mod utilizatorii nu vor fi nevoiti sa-si piarda rabdarea asteptand indelung in fata desktop-ului pentru deschiderea unui site sau in timp ce se schimba paginile.
Cu alte cuvinte, odata cu reducerea timpului de rulare creste interesul vizitatorilor pentru o pagina sau un website. Captarea atentiei si a interesului publicului mareste probabilitatile ca acestia sa actioneze (rata de conversie) si totodata contribuie la succesul site-ului si a afacerii online.

Asadar, pentru atingerea obiectivelor trebuie inceput cu un plan bine gandit de optimizare SEO, fara sa fie uitate si metodele de promovare online, inclusiv cele de promovare social media.

IGC-Business.Alegerea corecta in dezvoltarea de software

Nevoile unei companii nu stagneaza, ci evolueaza in functie de schimbarile inevitabile ale mediului economic. Solutiile software trebuie sa reflecte aceste schimbari si sa ofere utilizatorilor agilitatea necesara adaptarii la noile conditii impuse de piata. Doar astfel, o companie isi poate asigura continuitatea activitatii si pastrarea calitatii serviciilor.

Pentru companiile care au cerinte deosebite in ceea ce priveste procesele de business, iar solutiile de business standard nu le pot acoperi, IGC Business ofera servicii de dezvoltare software pentru crearea de aplicatii personalizate,aplicatii Facebook dar si aplicatii destinate platformelor mobile. Aceste solutii sunt dezvoltate pe prin combinarea si integrarea celor mai noi tehnologii si diversificate functionalitati. Proiectele se deruleaza conform unor metodologii complexe pentru evitarea erorilor si abaterilor de la cerintele initiale.

Yahoo renunta la parole

In luna martie, Yahoo a inceput o adevarata cruciada impotriva parolelor, introducand autentificarea in doi pasi, pe baza de SMS, iar acum compania vrea sa termine ceea ce a inceput. Joia trecuta, Yahoo a anuntat Account Key, o metoda de logare in Yahoo Mail care nu necesita parola, si care va fi implementata si altor servicii Yahoo in lunile urmatoare.

Account Key va fi introdus in noua aplicatie mobila Yahoo Mail, care va beneficia si de un nou look, un mod mai rapid de a cauta mail-uri, sugestii de cautare bazate pe cuvinte cheie, precum si o interfata imbunatatita a sectiunii “Compose”.

De asemenea, Yahoo Mail va suporta si adrese outlook.com si AOL, permitand accesarea acestor conturi din Yahoo Mail, precum si din aplicatia pentru mobil.

In plus reteaua Yahoo a anuntat ca si-a imbunatatit protectia anti-spam utilizand DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance).

Google si Yahoo si-au imbunatatit protectia anti-spam

Se pare ca Google si Yahoo au reusit sa-si imbunatateasca sistemele de identificare a spamului, dupa ani de zile in care cele doua companii au depus eforturi pentru a pune in aplicare o serie de controale menite sa depisteze daca un e-mail provine intr-adevar de la domeniul de la care pretinde ca vine.

Spoofing-ul unei adrese de email reprezinta o problema de foarte mult timp, deoarece este usor de falsificat adresa de la care se primeste un mail, astfel incat destinatarul sa creada ca provine de la o sursa sigura.

Pana la data de 2 noiembrie, Yahoo planuieste sa foloseasca DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance) pentru serviciile sale ymail.com si rocketmail.com. De asemenea, potrivit unui comunicat de presa, de anul urmator Google planuieste de asemenea sa foloseasca pentru Gmail o politica stricta DMARC.

DMARC beneficiaza de sustinerea industriei IT si este de asemenea folosit de Facebooksi Microsoft.

Sursa

Facebook isi anunta utilizatorii ca sunt posibile atacuri directionate

De acum inainte, Facebook va avertiza utilizatorii in cazul in care are o suspiciune puternica cum ca un cont este vizat de atacuri.

Reteaua sociala ia deja masuri pentru a securiza conturile care ar putea fi compromise, dar a decis sa avertizeze direct utilizatorii vizati de atac, a scris Alex Stamos, manager de securitate la Facebook.

Avertismentul sfatuieste utilizatorii sa-si activeze o masura de securitate numita Login Approvals, pentru ca Facebook sa trimita un cod de acces pe telefonul mobil, care trebuie introdus pentru a putea accesa contul.  Aceasta masura de securitate functioneaza doar atunci cand cineva incearca sa se logheze pe Facebook de pe la un browser sau alt computer decat cele deja cunoscute.

WordPress 4.3.1 a fost lansat

WordPress 4.3.1 este disponibil pentru download. Cea mai recenta versiune a sistemului de management al continutului (CMS) elimina trei vulnerabilitati si 26 de bug-uri.

“WordPress este cea mai populara platforma web din lume. Chiar daca putem spune ca in general este bine securizat, inca putem gasi numeroase probleme de securitate in nucleul sau, care pot avea implicatii majore asupra a milioane de website-uri. Aceasta este o lectie importanta de securitate: toate software-urile pot fi sparte, indiferent de popularitatea extraordinara de care se bucura sau de comunitatea open source formata din mii de dezvoltatori” a declarat Netanel Rubin, cercetator de securitate la Check Point Technologies.

Ii sfatuim toti clientii megahost.ro care detin website-uri WordPress sa faca update la ultima versiune cat mai repede posibil.

O campanie de malvertising loveste reteaua Yahoo!

O campanie masiva de malvertising a lovit recent reteaua de publicitate Yahoo!, si a afectat site-urile gazduite pe Microsoft Azure, dar si browserele vizitatorilor acestor site-uri, pe care le-a redirectionat catre pagini web care gazduiau instrumentele de exploit Angler Exploit Kit, folosite pentru a compromite sisteme informatice.

Campania a inceput pe 28 iulie, si se pare ca intre timp a fost inchisa, in conformitate cu Malwarebytes, firma de securitate care a descoperit atacul.

Dupa ce a anuntat compania Yahoo! de acest atac, Malwarebytes a declarat ca aceasta a raspuns prompt si a luat masuri pentru a opri campania.

Google imbunatateste securitatea noii versiuni Chrome 44

Google a actualizat Chrome la versiunea 44.0.2403.89. In plus fata de introducerea unor noi caracteristici – pe care Google intentioneaza sa le detalieze in aceste zile – cea mai recenta versiune elimina si un total de 43 de bug-uri de securitate.

Google a anuntat saptamana trecuta ca a imbunatatit in mod constant capacitatea sistemului “Safe Browsing” de a detecta software malitios. Compania spune ca utilizatorii Chrome ar trebui sa inceapa sa observe aceste imbunatatiri in urmatoarele saptamani.

Sursa

 

Afla ce trebuie sa stii despre site-urile web pentru telefoanele mobile

Vedem de multe ori site-uri web care au probleme majore de la prima vedere si asta datorita faptului ca tot mai multi oameni acceseaza site-uri web folosind dispozitive mobile, cum ar fi:telefoanele inteligente,tabletele,etc.

Exista doua modalitati de a dezvolta un site pentru dispozitive mobile:
1. Se face un site specific mobil.
Atunci cand vizitatorul acceseaza site-ul dumneavoastra de pe un dispozitiv mobil, site-ul detecteaza acest lucru si il directioneaza catre site-ul specific pentru mobil. Acesta este un site secundar, separat de primul.
2. Codul denumit “design responsive” (special pentru dispozitive mobile)
Modul in care actioneaza acesta consta in recodificarea site-ului existent  astfel incat sa raspunda la diferite dimensiuni de ecran si sa se potriveasca perfect pe acesta.
“Design responsive” reprezinta o tehnica mai prietenoasa a viitorului. Site-ul va raspunde la dimensiunea ecranului privitorului (fie ca e un iPhone, un dispozitiv mic, tablet sau un monitor de calculator mare) pentru a obtine cel mai bun aspect posibil.

Google va folosi un nou algoritm pentru optimizarea dispozitivelor mobile

Google a anuntat ca, incepand cu data de 21 aprilie, optimizarea site-urilor pentru afisarea pe dispozitive mobile va fi o parte importanta a algoritmului motorului de cautare pentru determinarea page rank-ului.

Ca raspuns la numarul tot mai mare de utilizatori care cauta pe Google cu ajutorul dispozitivelor mobile, compania intentioneaza sa imbunatateasca experienta de cautare prin favorizarea site-urilor care sunt optimizate pentru vizualizarea pe un dispozitiv mobil, cum ar fi un smartphone sau tableta.

Cel mai bun mod de a adapta rapid si eficient un site pentru utilizarea pe dispozitive mobile este sa utilizati un instrument site builder de la un furnizor de hosting sau o tema optimizata pentru asa ceva.

Clientii megahost.ro beneficiaza gratuit de instrumentul TRENDY SITE BUILDER care poate crea un site mobile-friendly in doar cateva minute.

Promovare cu Google+ sau promovare cu Facebook?

Care dintre cele doua “rivale” social media este mai avantajoasa in vederea promovarii produselor, serviciilor, brand-urilor si/sau a afacerilor voastre?

Privind numarul de utilizatori,unanimitatea este covarsitoare,Facebook-ul detinand un numar net superior de navigatori, numar ce depaseste deja un miliard, in timp ce Google+ se bucura de fidelitatea a mai putin de jumatate de milliard.

Potrivit parerilor ”majoritatii” atotstiutoare, Facebook-ul este preferatul utilizatorilor ”amatori”, care-l folosesc in scopul socializarii si interactionarii cu prietenii. Potrivit acelorasi pareri, Google+ este ”destinatia” virtuala frecventata cu preponderenta de catre utilizatorii in cautarea unor medii profesioniste.
Punand fata in fata ”rivalele” in cauza si tinand cont de ”simpatiile” user-ilor, concluzia noastra este urmatoarea: tehnicile de promovare Google+ ar putea avea intaietate in fata celor de promovare Facebook.

Rolul factorilor de rankare Google

Criteriile exacte dupa care cel mai popular motor de cautare decide ordinea in SERP (Search Engine Results Page) a fiecarei pagini web, raman in continuare o dilema. Insa cu mai putin de un an in urma, Google confirma ca algoritmul sau de functionare se foloseste de circa 200 de factori de rankare.

Studiul se bazeaza pe cele mai bune rezultate obtinute in urma cautarilor organice ale utilizatorilor. Mai exact, este vorba despre factori de corelatie si nu determinanti, care in urma statisticilor sunt comuni website-urilor bine pozitionate in clasamentul SERP.

De la un an la altul, multi dintre factorii de rankare si-au pierdut din relevanta, in timp ce ponderea altora a crescut. In topul “aprecierilor” colosului din Mountain View se afla:
•    Metodele de promovare social media (numarul de like-uri Facebook, de followers Twitter, de +1 Google, etc.);
•    Calitatea si lungimea continutului;
•    Numarul si calitatea backlink-urilor (depind foarte mult de popularitatea website-ului);
•    Viteza de incarcare a paginilor web (page speed);
•    Meta tag-urile (Alt, Description, Title);
•    Relevanta cuvintelor cheie si a ancorelor;
•    Design-ul site-ului, etc.

Cum este influentata viteza site-ului prin optimizarea SEO?

Orice website are puncte “forte” de optimizare site, ce favorizeaza vizibil pozitionarea in pagina de rezultate, dar si “slabiciuni”. Pentru o “miza” cat mai mare trebuie pus accentul pe criteriile de rankare ce functioneaza (ansamblul metodelor de optimizare SEO on page si off page si de promovare online), simultan cu eliminarea deficitelor prezente in strategia de internet marketing adoptata.

Daca principalii parametri de rankare sunt indispensabili planului de optimizare site, amanuntele precum viteza de incarcare a paginilor web sunt adeseori neglijate de catre webmasteri. Insa dupa o analiza mai amanuntita, se pare ca rapiditatea cu care se deschide un website este un factor de care Google tine cont atunci cand evalueaza pozitionarea acestuia in pagina de rezultate.

Prin urmare, de viteza de incarcare a paginilor web, o componenta fundamentala a strategiilor de optimizare si de promovare online, depinde succesul sau insuccesul unui website.