https://plus.google.com/u/1/113941682045109938185

Internetul inseamna viteza. Luand in considerare studiile ce analizeaza comportamentul user-ilor ce obisnuiesc sa frecventeze mediul online, acestia isi pierd rapid rabdarea in fata unor pagini ce se incarca mai lent. Concret, publicul are asteptari, consumatorii-vizitatori ai unui site vor sa gaseasca in cel mai scurt timp ceea ce cauta.

Statistic vorbind, circa 4 useri din 5 abandoneaza vizualizarea unei pagini sau a unui videoclip atunci cand acestea se blocheaza dupa ce au fost accesate. Din punct de vedere practic, este esential ca site-urile sa fie cat se poate de rapide. In acest mod utilizatorii nu vor fi nevoiti sa-si piarda rabdarea asteptand indelung in fata desktop-ului pentru deschiderea unui site sau in timp ce se schimba paginile.
Cu alte cuvinte, odata cu reducerea timpului de rulare creste interesul vizitatorilor pentru o pagina sau un website. Captarea atentiei si a interesului publicului mareste probabilitatile ca acestia sa actioneze (rata de conversie) si totodata contribuie la succesul site-ului si a afacerii online.

Asadar, pentru atingerea obiectivelor trebuie inceput cu un plan bine gandit de optimizare SEO, fara sa fie uitate si metodele de promovare online, inclusiv cele de promovare social media.